Tuesday, December 12, 2006

Julekonkurrence

I anledning af julens komme afholder jeg her på WineWhyNot en lille julekonkurrence. Jeg har igennem mange år samlet de propper fra vin, som jeg har samgt og det er blevet til en pæn samling. Men hvor mange propper er der i kassen?

Afgiv dit bud, og vinderen eller den der kommer tættest på, vil efter jul modtage en flaske vin i præmie.

Tryk på "comments" og husk at skrive dit navn og din mail, så jeg kan sende/aflevere præmien, hvis det er dig der vinder.

17 Comments:

Blogger Brilleabe said...

Jeg synes du plejer at have flere propper i kassen, end der er på billedet... Men hvis jeg blot skal gætte hvor mange der er i den kasse på billedet, så er budet: 160.

6:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg tror på at der er 489 :D

7:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

WHoop whoop...

Der er 413 stkz.......peace out.

Mars Laurmatisen

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

jeg tror der er 102

12:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

believe or not... der er 205 propper.

/Mrak

4:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Der er da vist cirka 301,5
Mvh
Kentish

4:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Mike

Der er tydeligvis 456 propper der - det er mange foresten!

/Anders LARJKT Thomsen

4:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ehh..."forresten" med to r'er er bedst!

4:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

230!

5:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Der er mange

1:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tina Vestergaard has sent you a link to a weblog:

Hej fra gruppe 14!

Sanne gætter på: 291 stk.
Anne gætter på: 423 stk.
Caroline gætter på: 512 stk.
Tina gætter på: 444 stk.

Hvis der er én af os, der skulle være den heldige vinder, så kontakt bare mig. Så skal jeg nok viderebringe den glædelige nyhed til gruppen! :)

- Tina

2:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

Der er præcis en million propper i den kasse. Jeg VED det bare.

4:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

490

2:33 PM  
Blogger Brilleabe said...

Jeg vil med dette bud gerne ophæve mit tidligere bud, idet jeg ved at du har tømt endnu en flaske sammen med Mads. Mit nye bud er derfor 246 propper...

1:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

Du har selvfølgelig ret, Mikkel. Sproget er med til at gøre vores oplevelse af verden rigere. Din egen blog er et godt eksempel på, hvordan begejstring og sprog går hånd i hånd. Og jeg er da også selv blevet grebet i at sige ordet ’skovbund’ i forbindelse med vin, som af den grund smagte af mere. Men lige så meget som sproget kan udvide vores oplevelser, lige så meget tager delkulturer delsprog til sig, som de og kun de deler. Og det er her, min gode vinven ender i en sproglomme sammen med tre andre i hele Danmark. Sproget er både noget vi deler, og noget som deler os. Og dele af sproget sætter delkulturerne en ære i at gøre mere og mere specielt. Hvis ’skovbund’ begyndte at stå bag på Netto-vine med jævne mellerum, ville vin-fans’ene finde et nyt (og selvfølgelig langt mere præcist udtryk) som ‘mosset’ eller ‘frøsset’. Paradoksalt nok er deres ambition med sproget altså både at udbrede det, og gøre det mere og mere eksklusivt.

PS Der er naturligvis 545 propper i din kasse, heraf flere i ekstra længde ;-)

3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmmm hey fede svin - vil gætte på der er 358 som der plejer at være...

Buller :)

11:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kan jeg nå at ændre mit bud? Jeg vil gerne gætte på 97.

3:29 PM  

Post a Comment

<< Home